איך לפתוח סתימה בשירותים

איך לפתוח סתימה בשירותים

אם השירותים בביתכם נסתמו, בוודאי מעניין אתכם איך לפתוח סתימה בשירותים. התשובה לכך יכולה להיות לבד או בעזרת בעל מקצוע. כאן ריכזנו הוראות כיצד לפתור את הסתימה לבד, אך יש לדעת כי ייתכנו מצבים בהם הסתימה עמוקה ואז בכל מקרה יהיה צורך להזמין אינסטלטור.

האזינו לכתבה

המטרה הראשונה – מניעת סתימה בשירותים

רגע לפני שניגע בשאלה איך לפתוח סתימה בשירותים חשוב שנדגיש איך מונעים את המצב של הסתימה. פעמים רבות אנשים משתמשים בשירותים כדי לזרוק פסולת שאינה מתאימה לצנרת כמו מגבונים, שאריות לכלוך, מוצרי היגיינה נשית ועוד.

כל אלה יכולים לגרום לסתימה בשירותים ולפגוע בצנרת. לעתים, הפגיעה תהיה באזור מרוחק מהשירותים עצמם, אך התוצאה תהיה אותה תוצאה, של מים שאינם יורדים מטה ואף הצפה לא נעימה של החדר.

איך לפתוח סתימה בשירותים – ללא בעל מקצוע

פתיחת סתימה בשירותים ללא בעל מקצוע תדרוש מכם: כפפות הגנה, סמרטוטים, דלי, ספירלה המיועדת לפתיחת סתימות ופומפה לאסלה. באזור האסלה יש להניח את הסמרטוטים כדי שיוכלו לספוג את המים והלכלוך שיצא בזמן שתטפלו בסתימה.

את הכפפות יש לשים כדי להימנע ממגע בלכלוך וזיהום. בעזרת הדלי יש לרוקן את המים מהאסלה עד שכמות המים תפחת. לאחר מכן יש להשתמש בפומפה, לדאוג שתכסה את פתח הניקוז ואז יש להתחיל לפמפם ברצף ובחוזקה. המטרה היא ליצור יניקה. לאחר מכן יהיה עליכם להחדיר את הספירלה לתוך האסלה תוך שימוש בתנועות סיבוביות. לבסוף, יש להוריד מים באסלה כדי לוודא שאכן הסתימה שוחררה.

דרך זו מתאימה למצבים בהם הסתימה אינה עמוקה מדי ולמי שרוצה לפתוח את הסתימה לבד ולהימנע מקריאה לבעל מקצוע.

קריאה לבעל מקצוע – מה יש לעשות עד שיגיע

הדרך הטובה ביותר לפתוח סתימה בשירותים היא לקרוא לאינסטלטור. לרשותכם אינסטלטור בתל אביב, מודיעין, בכפרים קטנים, בצפון ובדרום. אנשי המקצוע שלמדו את התחום ישמחו לעמוד לרשותכם ולפתור את הבעיה במהירות.

עד שבעל המקצוע יגיע אליכם לפתוח את הסתימה, עדיף שלא תשתמשו בשירותים ותחכו להוראותיו. לאחר הגעת האינסטלטור העבודה תהיה מהירה ואתם תוכלו לחזור להשתמש בביתכם כרגיל, אך רצוי להימנע מגרימת נזק עתידי והשלכת חומרים שאינם מיועדים לאסלה.

איך לפתוח סתימה בשירותים - טיפים חשוביםאיך לפתוח סתימה בשירותים – העבודה של האינסטלטור

העבודה של אינסטלטור במודיעין וברחבי הארץ היא לדעת איך לפתוח סתימה בשירותים, גם אם היא מורכבת ומסובכת. האינסטלטור יבצע פתיחה ויבדוק אם ישנה סיבה לכך שהסתימה נגרמה. במידה ויראה כי מדובר בבעיה מורכבת, יוכל לשתף אתכם ולהציע דרכי מניעה.

סנטר אינסטלציה – נשמח לעמוד לרשותכם

לביצוע פתיחת סתימה בשירותים עם בעל מקצוע מומחה בתחום, זה הזמן להשאיר פרטים באתר ולקבל את השירות הטוב ביותר ובמחיר הוגן.

שאלות נפוצות על פתיחת סתימה בשירותים

אם ברצונכם ללמוד יותר על המושג פתיחת סתימה בשירותים כתבנו עבורכם מאמר על הנושא. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של פתיחת סתימה בשירותים הוא משתנה לפי מספר פרמטרים, לרוב אנחנו משתדלים לרשום מחירים מוערכים כבר אצלנו באתר אך לקבלת הצעת מחיר מדוייקת אתם מוזמנים למלא טופס או להתקשר אלינו וניתן לכם שירות סבלני ומקצועי.
ברור שכן! האינסטלטורים המוסמכים שלנו יוכלו לתת לכם שירות פתיחת סתימה בשירותים לכל מקום בארץ ועם זמינות 24/7. יש ליצור איתנו קשר בטלפון המופיע באתר או לשלוח אלינו טופס ליצירת קשר ונגיע עד אליכם לביצוע התיקונים הנדרשים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על פתיחת סתימה בשירותים שלח טופס או התקשר
052-7555854

שירותי אינסטלטור נוספים שיעניינו אתכם

אינסטלטור לפתיחת סתימות

פתיחת סתימות בטון בתוך מרזב 

במבנים מכל הסוגים כיום, מותקנים מרזבים שמטרתם לנקז את מי הגשמים מהגג ומהמרפסות וכך למנוע הצטברות מים עומדים. המים העומדים מזיקים לקירות ולרצפות המבנה, ויוצרים

קרא עוד »
תיקוני דודי שמש

תיקון דודי שמש

מקלחת חמה בכל זמן: הכל על תיקון דודי שמש על גגות המבנים, מותקנות מערכות סולאריות שונות כשחלק חשוב מהן, הוא דוד השמש. אם תשאלו רבים,

קרא עוד »
אינסטלטור לשאיבת ביוב

שאיבת ביוב

שאיבת ביוב – להיפטר מהסתימה אחת ולתמיד הריח בלתי נסבל ורק הולך ונעשה גרוע יותר מיום ליום? ייתכן מאוד שיש בעיה בביוב שלכם ושהגיע הזמן

קרא עוד »